Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší... Více
Anotace
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.
Podrobnosti
| Autoři: | Zdeněk Mikoláš |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2005 |
| Počet stran: | 200 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (931 kiB) |
| ISBN: | 80-247-1277-6 |
| Jazyk: | Čeština |