Přejít na hlavní obsah
Image a firemní identita

Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová

E-kniha Image a firemní identita - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Ukázka ke stažení

pdf2

Image a firemní identita

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 319 Kč
PDF (192 stran)

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší...  Více

E-kniha  (PDF)

319 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2009
Počet stran: 192
Formáty: PDF
Velikost: PDF (7 MiB)
ISBN: 978-80-247-2790-5
Jazyk: Čeština

Kategorie