Hudba v televizní reklamě
Hudba v televizní reklamě
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (166 stran)
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích.... Více
Anotace
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Podrobnosti
| Autoři: | Radim Bačuvčík |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2013 |
| Počet stran: | 166 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0039-2 |
| Jazyk: | Čeština |