Přejít na hlavní obsah
Hudba v televizní reklamě

Radim Bačuvčík

E-kniha Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík
Ukázka ke stažení

pdf2

Hudba v televizní reklamě

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (166 stran)

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích....  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2013
Počet stran: 166
Formáty: PDF
Velikost: PDF (3 MiB)
ISBN: 978-80-875-0039-2
Jazyk: Čeština

Kategorie