Přejít na hlavní obsah
Hodnota a e-business

Alena Klapalová

E-kniha Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Ukázka ke stažení

pdf2

Hodnota a e-business

Autoři:
Vydal:
Masarykova univerzita
E-kniha 169 Kč
PDF (180 stran)

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím...  Více

E-kniha  (PDF)

169 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Masarykova univerzita
Vydáno: 2016
Počet stran: 180
Formáty: PDF
Velikost: PDF (1 MiB)
ISBN: 978-80-210-5506-3
Jazyk: Čeština

Kategorie