Hodnota a e-business
- Autoři:
- Vydal:
- Masarykova univerzita
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím... Více
Anotace
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Podrobnosti
| Autoři: | Alena Klapalová |
|---|---|
| Vydavatel: | Masarykova univerzita |
| Vydáno: | 2016 |
| Počet stran: | 180 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-210-5506-3 |
| Jazyk: | Čeština |