Globální a lokální v marketingové komunikaci
Globální a lokální v marketingové komunikaci
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (136 stran)
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě... Více
Anotace
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Podrobnosti
| Autoři: | Radim Bačuvčík, a kol. |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2013 |
| Počet stran: | 136 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0036-1 |
| Jazyk: | Čeština |