Přejít na hlavní obsah
Globální a lokální v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík, a kol.

E-kniha Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol.
Ukázka ke stažení

pdf2

Globální a lokální v marketingové komunikaci

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (136 stran)

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2013
Počet stran: 136
Formáty: PDF
Velikost: PDF (1 MiB)
ISBN: 978-80-875-0036-1
Jazyk: Čeština

Kategorie