Geografie turismu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a... Více
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy oproti ostatním na toto téma spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO (vhodná návaznost na ostatní publikace věnované cestovnímu ruchu) a nabízí komplexní přehled regionů z hlediska geografie turismu a podrobnější charakteristiku vybraných zemí daných regionů. V knize se nejprve seznámíte s nejdynamičtěji rostoucím regionem turismu, kterým je Asie a Pacifik, dále poznáte předpoklady turismu v regionu Amerika a na konec se budete věnovat regionu Středního východu a jeho potenciálu z hlediska turismu. Region Afrika má ze všech uvedených regionů největší možnosti lokalizačních podmínek turismu, ale vzhledem ke špatné úrovni selektivních a realizačních předpokladů nelze předpokládat výraznější nárůst návštěvnosti. U každého regionu najdete kromě celkového zhodnocení předpokladů cestovního ruchu (selektivní, lokalizační, realizační) informace o všech zemích, které jsou jeho součástí.
Podrobnosti
| Autoři: | Iveta Hamarneh |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2012 |
| Počet stran: | 224 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (19 MiB), MOBI (28 MiB), PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-4430-8 |
| Jazyk: | Čeština |