Přejít na hlavní obsah
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Vratislav Kozák, Tomáš Vican, Jiří Vaněk

E-kniha Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Vratislav Kozák, Tomáš Vican, Jiří Vaněk
Ukázka ke stažení

pdf2

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (90 stran)

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2012
Počet stran: 90
Formáty: PDF
Velikost: PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-875-0029-3
Jazyk: Čeština

Kategorie