Přejít na hlavní obsah
Faktory ovlivňující CSR reportování

Klára Kašparová

E-kniha Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Ukázka ke stažení

pdf2

Faktory ovlivňující CSR reportování

Autoři:
Vydal:
Masarykova univerzita
E-kniha 212 Kč
PDF (135 stran)

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské...  Více

E-kniha  (PDF)

212 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.