Emoce v marketingu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes... Více
Anotace
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Podrobnosti
| Autoři: | Jitka Vysekalová, kolektiv a |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2014 |
| Počet stran: | 296 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (23 MiB), MOBI (35 MiB), PDF (22 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-4843-6 |
| Jazyk: | Čeština |