Přejít na hlavní obsah
Emoce v marketingu

Jitka Vysekalová, kolektiv a

E-kniha Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a
Ukázka ke stažení

mobi epub pdf2

Emoce v marketingu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 421 Kč
EPUB, MOBI, PDF (296 stran)

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

421 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2014
Počet stran: 296
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (23 MiB), MOBI (35 MiB), PDF (22 MiB)
ISBN: 978-80-247-4843-6
Jazyk: Čeština

Kategorie