Chování zákazníka
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co... Více
Anotace
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Podrobnosti
| Autoři: | Jitka Vysekalová, kolektiv a |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2011 |
| Počet stran: | 360 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3528-3 |
| Jazyk: | Čeština |