Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- Autoři:
- Vydal:
- Univerzita Palackého v Olomouci
Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či... Více
Anotace
Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či kombinovaným postižením v období ukončování povinného vzdělávání. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze toto téma označit jako nedostatečně probádané, a to zejména v našich podmínkách. Cílem je realizovat, popsat a následně evaluovat proces podpory při ukončování povinné školní docházky a plánování přechodu u vybraných žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života, sumarizovat získaná zjištění osob facilitujících tento proces a následně navrhnout doporučení pro možnou implementaci procesu plánování přechodu do speciálněpedagogické praxe. Dále se autor pokusil identifikovat, popsat a analyzovat současný stav problematiky z perspektivy třídních učitelů pracujících s těmito žáky a sociálních pracovníků vybraných zařízení sociální služeb ve vybraných krajích České republiky.
Podrobnosti
| Autoři: | Jaromír Maštalíř |
|---|---|
| Vydavatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
| Vydáno: | 2021 |
| Počet stran: | 298 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1022 kiB) |
| ISBN: | 978-80-244-5953-0 |
| Jazyk: | Čeština |