Strategický marketing
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na... Více
Anotace
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Podrobnosti
| Autoři: | Petr Janeček, Dagmar Jakubíková |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2023 |
| Počet stran: | 432 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (5 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-3722-0 |
| Jazyk: | Čeština |