Přejít na hlavní obsah
Strategický marketing

Petr Janeček, Dagmar Jakubíková

E-kniha Strategický marketing - Petr Janeček, Dagmar Jakubíková
Ukázka ke stažení

epub mobi pdf2

Strategický marketing

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 509 Kč
EPUB, MOBI, PDF (432 stran)

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

509 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2023
Počet stran: 432
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (5 MiB)
ISBN: 978-80-271-3722-0
Jazyk: Čeština

Kategorie