Přejít na hlavní obsah
Marketingový výzkum

kolektiv a, Radek Tahal

E-kniha Marketingový výzkum - kolektiv a, Radek Tahal
Ukázka ke stažení

pdf2 mobi epub

Marketingový výzkum

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 416 Kč
EPUB, MOBI, PDF (296 stran)

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

416 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.  

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2022
Počet stran: 296
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (7 MiB), MOBI (10 MiB), PDF (6 MiB)
ISBN: 978-80-271-3535-6
Jazyk: Čeština

Kategorie