Přejít na hlavní obsah

Fashion management

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 254 Kč
EPUB, MOBI, PDF (192 stran)

Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

254 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.   Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.   Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2019
Počet stran: 192
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (13 MiB)
ISBN: 978-80-271-2113-7
Jazyk: Čeština

Kategorie