Sociologie pro ekonomy a manažery
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak... Více
Anotace
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Podrobnosti
| Autoři: | kolektiv a, Ivan Nový, Alois Surynek |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2006 |
| Počet stran: | 288 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 80-247-1705-0 |
| Jazyk: | Čeština |