Vyučování jako dialog
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání... Více
Anotace
Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.
Podrobnosti
| Autoři: | Renata Šikulová, Zdeněk Kolář |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2007 |
| Počet stran: | 132 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (816 kiB) |
| ISBN: | 978-80-247-1541-4 |
| Jazyk: | Čeština |