Přejít na hlavní obsah
Reklama

Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová

E-kniha Reklama - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Ukázka ke stažení

pdf2

Reklama

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 229 Kč
PDF (208 stran)

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední...  Více

E-kniha  (PDF)

229 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2010
Počet stran: 208
Formáty: PDF
Velikost: PDF (704 kiB)
ISBN: 978-80-247-3492-7
Jazyk: Čeština

Kategorie