Slovník mediální komunikace
- Autoři:
- Vydal:
- Portál
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních... Více
Anotace
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
Podrobnosti
| Autoři: | Irena Reifová |
|---|---|
| Vydavatel: | Portál |
| Vydáno: | 2004 |
| Počet stran: | 328 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (347 kiB) |
| ISBN: | 978-80-736-7955-2 |
| Jazyk: | Čeština |