| 6 | Dva druhy myšlenek | 00:05:23 | | |
| 7 | Zóna optimálního nastavení | 00:14:05 | | |
| 8 | Slepice, nebo vejce - myšlenka, nebo emoce | 00:08:23 | | |
| 9 | Ach ty emoce... | 00:09:35 | | |
| 10 | Evoluční a entropické nastavení mysli | 00:14:27 | | |
| 11 | Síla vůle určuje náš osud aneb evoluční nastavení jedince | 00:05:11 | | |
| 12 | Pozornost a síla vůle | 00:07:43 | | |
| 13 | Talent, nebo evoluční nastavení | 00:08:19 | | |
| 14 | Výkon - dokonalá symbióza genů a prostředí | 00:04:15 | | |
| 15 | Flynnův efekt | 00:03:52 | | |
| 16 | Evoluční nastavení je víc než talent | 00:10:20 | | |
| 17 | Úsilí se počítá dvakrát! | 00:04:31 | | |
| 18 | Láska, nebo morálně volní vlastnosti | 00:10:08 | | |
| 19 | Nastavení mysli a schopnost nevzdávat se | 00:06:26 | | |
| 20 | Myšlení vítězů | 00:21:11 | | |
| 21 | Emoční vazba je tou primární sílou | 00:07:40 | | |
| 22 | Chtít to nejlepší tím nejnevhodnějším způsobem | 00:03:24 | | |
| 23 | Vítěz bez zodpovědnosti není tím pravým vítězem | 00:04:52 | | |
| 24 | Největší narušitelé našeho vnitřního prostředí | 00:15:27 | | |
| 25 | Pozitivní iluze aneb problematika gnothi seauton | 00:10:03 | | |
| 26 | Jak na bloudíci mysl? | 00:04:11 | | |
| 27 | Nauč se "prohrávat konstruktivně" | 00:03:17 | | |
| 28 | Za vším hledej evoluci | 00:10:49 | | |
| 29 | Jak spolupracují člověk a tygr v nás | 00:03:41 | | |
| 30 | Dva v jednom | 00:04:08 | | |
| 31 | Máme v sobě "dvojče"? | 00:09:28 | | |
| 32 | Slon a jezdec | 00:06:50 | | |
| 33 | Byl Platón "prvním koučem" aneb podobnost čistě náhodná? | 00:04:34 | | |
| 34 | Poznej své dvojče | 00:03:22 | | |
| 35 | Komplikace číslo 1: naše dvojče je prostě silnější než naše "já" | 00:04:59 | | |
| 36 | Komplikace číslo 2: naše dvojče je rychlejší než naše "já" | 00:06:06 | | |
| 37 | Komplikace číslo 3: naše dvojče má větší sílu ovlivnit naše "já" než naopak | 00:02:35 | | |
| 38 | Komplikace ano, ale bezmocnost ne! | 00:02:36 | | |
| 39 | Není pohádka jako pohádka | 00:05:11 | | |
| 40 | Jak zvládat své dvojče? | 00:03:40 | | |
| 41 | Intermezo I. | 00:03:50 | | |
| 42 | Intermezo II. | 00:02:19 | | |
| 43 | Je na čase si s dvojčetem popovídat aneb základy řízeného vnitřního dialogu | 00:32:04 | | |
| 44 | Zamiluj se do svého dvojčete aneb umlč svého kritika | 00:06:05 | | |
| 45 | I dvojče může být nepokorné | 00:13:58 | | |
| 46 | Já se dá trénovat a posilovat | 00:10:16 | | |
| 47 | Bojíš se? Tak se pojď bát ještě víc! | 00:12:57 | | |
| 48 | Dereflexe, aneb zajatci začarovaného kruhu dereflexe | 00:12:44 | | |
| 49 | Dereflexe záměrná a náhodná | 00:11:04 | | |
| 50 | Je čas na malou rekapitulaci | 00:03:33 | | |
| 51 | Vizualizace | 00:10:35 | | |
| 52 | Dech ti napoví | 00:09:37 | | |
| 53 | Koučský "hatrick" | 00:19:11 | | |
| 54 | Osobnost kouče | 00:11:33 | | |
| 55 | Čím více toho o mentalním koučinku víme, tím více si uvědomujeme, kolik toho vlastně ještě nevíme aneb vím, že nic nevím | 00:12:56 | | |
| 56 | Závěr | 00:01:01 | | |
| 57 | Post skriptum | 00:08:50 | | |