Anotace
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: Co je to krize firmy a jak se projevuje Nejčastější signály krize firmy Jednoduchá analýza aktiv a pasiv Jak nalézt příčiny krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: Podnikání by mělo přinášet radost
Přehled kapitol
| 1 | Jak dostat firmu z krize | 00:40:01 |
Podrobnosti
| Autoři: | Vladimír John |
|---|---|
| Čte: | Alexej Pyško, Tomáš Borůvka, Helena Brabcová |
| Vydavatel: | Meriglobe |
| Celková délka: | 00:40:01 hod. |
| Vydáno: | 2014 |
| Formáty: | MP3 |
| Velikost: | 37 MiB |
| Jazyk: | Čeština |