| 6 | První Já a Druhé Já | 00:06:10 | | |
| 7 | Cyklus interferencí | 00:02:31 | | |
| 8 | Lepší způsob realizace změn | 00:14:55 | | |
| 9 | Bezpočet neočekávaných aplikaci | 00:01:38 | | |
| 10 | Od sportu k práci | 00:01:30 | | |
| 11 | Inner Game a Outer Game | 00:01:33 | | |
| 12 | Metoda Inner Game a svět amerického podnikání | 00:15:16 | | |
| 13 | Odpor vůči změnám v korporacích | 00:02:31 | | |
| 14 | Pracovní prostředí: tři dialogy | 00:10:08 | | |
| 15 | Práce v kultuře Ma Bell | 00:07:15 | | |
| 16 | Inner Game telefonních operátorů | 00:13:57 | | |
| 17 | Dejme prostor Druhému Já | 00:03:48 | | |
| 18 | Soustředěná pozornost | 00:02:06 | | |
| 19 | Soustředění Druhého Já | 00:02:26 | | |
| 20 | První Já a narušení soustředěné pozornosti | 00:06:59 | | |
| 21 | Tři faktory soustředění Druhého Já | 00:12:19 | | |
| 22 | Vytváříme vnitřní prostředí pro soustředění | 00:09:15 | | |
| 23 | Soustředěná pozornost v praxi | 00:12:14 | | |
| 24 | Soustřeďte se na kritické proměnné 1 | 00:17:06 | | |
| 25 | Soustřeďte se na kritické proměnné 2 | 00:17:31 | | |
| 26 | Nová definice práce | 00:00:13 | | |
| 27 | Záleží na tom co pro vás znamená slovo práce | 00:02:03 | | |
| 28 | S jakou definici práce přicházíte do zaměstnání | 00:04:06 | | |
| 29 | Nová definice práce cvičení | 00:01:02 | | |
| 30 | Proč je užitečné změnit dosavadní definici práce | 00:02:18 | | |
| 31 | Základní uhelné kameny mě definice práce | 00:19:42 | | |
| 32 | Základní uhelné kameny mě definice práce | 00:20:55 | | |
| 33 | Vyvažujeme pracovní trojúhelník | 00:04:42 | | |
| 34 | Od konformity k mobilitě | 00:05:35 | | |
| 35 | Jak se zbavit pouť konformity | 00:16:45 | | |
| 36 | Odlišnosti Prvního Já a Druhého Já | 00:06:31 | | |
| 37 | 1 EF manažer a přítel | 00:15:02 | | |
| 38 | 2 EF manažer a přítel | 00:14:56 | | |
| 39 | 3 EF manažer a přítel | 00:14:55 | | |
| 40 | Stop | 00:01:54 | | |
| 41 | Setrvačnost, hybný moment výkonu | 00:05:28 | | |
| 42 | STOP: nástroj nástrojů | 00:00:37 | | |
| 43 | Podívejte se na bitvu z odstupu | 00:14:20 | | |
| 44 | Neochota používat STOP | 00:02:04 | | |
| 45 | Kdy používat STOP | 00:14:42 | | |
| 46 | Kdy používat STOP | 00:12:01 | | |
| 47 | Myslete jako generální ředitel | 00:03:14 | | |
| 48 | Kdo je nejdůležitější člověk v kokrporaci | 00:18:21 | | |
| 49 | Koučování | 00:01:25 | | |
| 50 | Čí je to problém | 00:10:01 | | |
| 51 | Transpozice, základní nástroj koučování | 00:09:49 | | |
| 52 | Koučování jako dialog vedoucí k mobilitě | 00:14:05 | | |
| 53 | Úloha kouče při aplikaci metody Inner Game | 00:01:38 | | |
| 54 | Nástroje pro koučování metodou Inner Game | 00:10:56 | | |
| 55 | Sebekoučování | 00:10:32 | | |
| 56 | Sebekoučování 2 | 00:13:41 | | |
| 57 | Vrozená ctižádost | 00:00:51 | | |
| 58 | Na počátku všeho je touha | 00:18:06 | | |
| 59 | Nasloucháme pociťovaným službám | 00:11:21 | | |
| 60 | Negativní a pozitivní svoboda | 00:05:34 | | |
| 61 | Doslov | 00:01:14 | | |