| 6 | Jak přemýšlíme nad tím, co děláme | 00:08:02 | | |
| 7 | Jak děláme to, co děláme | 00:12:24 | | |
| 8 | Kapitola 2 - Sedm důvodů, proč metoda cukru a biče často nefunguje | 00:03:39 | | |
| 9 | Měně, než chceme | 00:02:35 | | |
| 10 | Vnitřní motivace | 00:07:00 | | |
| 11 | Vysoká výkonnost | 00:04:50 | | |
| 12 | Kreativita | 00:08:58 | | |
| 13 | Správné chování | 00:05:37 | | |
| 14 | Více toho, co nechceme | 00:00:52 | | |
| 15 | Neetické chování | 00:08:27 | | |
| 16 | Závislost | 00:06:16 | | |
| 17 | Krátkodobé myšlení | 00:06:22 | | |
| 18 | Cukr a bič - Sedm fatálních chyb | 00:01:39 | | |
| 19 | Kapitola 2A - A zvláštní okolnosti, kdy fungují | 00:20:29 | | |
| 20 | Kapitola 3 - Typ I a typ X | 00:09:07 | | |
| 21 | Síla abecedy | 00:07:36 | | |
| 22 | Typ I a typ X | 00:10:41 | | |
| 23 | Část 2 | 00:06:35 | | |
| 24 | Hráči, nebo figurky | 00:09:41 | | |
| 25 | Čtyři základní věci | 00:04:01 | | |
| 26 | Úkol | 00:09:38 | | |
| 27 | Čas | 00:08:22 | | |
| 28 | Způsob | 00:06:37 | | |
| 29 | Tým | 00:04:47 | | |
| 30 | Umění autonomie | 00:05:37 | | |
| 31 | Kapitola 5 - Mistrovství | 00:02:43 | | |
| 32 | Od poslušnosti k závazkům | 00:10:53 | | |
| 33 | Chytrá horákyně na nákladní lodi | 00:10:18 | | |
| 34 | Tři zákony mistrovství | 00:01:01 | | |
| 35 | Mistrovství je způsob myšlení | 00:07:22 | | |
| 36 | Mistrovství je bolest | 00:04:50 | | |
| 37 | Mistrovství je asymptotická | 00:02:36 | | |
| 38 | Kyslík pro duši | 00:08:21 | | |
| 39 | Kapitola 6 - Smysl | 00:04:51 | | |
| 40 | Motiv smyslu | 00:03:34 | | |
| 41 | Cíle | 00:04:57 | | |
| 42 | Slova | 00:04:54 | | |
| 43 | Strategie | 00:05:15 | | |
| 44 | Dobrý život | 00:11:32 | | |
| 45 | Část 3 – Typ I pro jednotlivce | 00:00:49 | | |
| 46 | Udělejte si „test proudění“ | 00:02:09 | | |
| 47 | Nejdříve si položte důležitou otázku | 00:01:34 | | |
| 48 | …a pak pokračujte méně důležitou otázkou | 00:01:39 | | |
| 49 | Udělejte to jako Sagmeister | 00:01:45 | | |
| 50 | Udělejte si přehled výkonnosti | 00:02:37 | | |
| 51 | Uvolněte se tak, že na to půjdete oklikou | 00:01:25 | | |
| 52 | Posuňte se o pět kroků blíže | 00:02:15 | | |
| 53 | Přečtete si stránku z Webbera | 00:01:24 | | |
| 54 | Vytvořte si svůj vlastní motivační plakát | 00:01:09 | | |
| 55 | Typ I pro organizace | 00:00:36 | | |
| 56 | Vyzkoušejte „20 procent času“ | 00:01:27 | | |
| 57 | Podporujte odměny typu „nyní když už“ mezi kolegy | 00:01:13 | | |
| 58 | Proveďte audit autonomie | 00:03:03 | | |
| 59 | Vzdejte se řízení | 00:02:09 | | |
| 60 | „Jaké máme vlastně poslání“ | 00:01:23 | | |
| 61 | Použijte Reichův test zájmen | 00:01:21 | | |
| 62 | Projekt vnitřní motivace | 00:01:01 | | |
| 63 | Podporujte ve skupinách úkoly pro Chytrou horákyni | 00:02:28 | | |
| 64 | Přeměňte příští firemní víkend na dny FedExu | 00:01:26 | | |
| 65 | Osvícená odměna za práci | 00:01:25 | | |
| 66 | Zajistěte interní a externí spravedlnost | 00:02:00 | | |
| 67 | Vyplácejte víc než průměrný plat | 00:02:06 | | |
| 68 | Pokud chcete měřit výkonnost | 00:02:21 | | |
| 69 | Typ I pro rodiče a učitele | 00:02:05 | | |
| 70 | Zadejte za domácí úkol třídílný test typu I | 00:01:38 | | |
| 71 | Udělejte si den FedExu | 00:01:23 | | |
| 72 | Vyzkoušejte vlastnoručně vytvořené hodnotící karty | 00:02:10 | | |
| 73 | Dávejte svým dětem kapesné | 00:01:47 | | |
| 74 | Chvalte… tím správným způsobem | 00:02:21 | | |
| 75 | Pomozte dětem vidět věci v širších souvislostech | 00:01:19 | | |
| 76 | Poslechněte si o těchto pěti školách typu I | 00:06:28 | | |
| 77 | Poučte se od těch, kdo do školy nechodí | 00:01:12 | | |
| 78 | Udělejte ze studentů učitele | 00:01:06 | | |
| 79 | Seznam četby pro typ I | 00:18:23 | | |
| 80 | Naslouchejte svým guru | 00:09:08 | | |
| 81 | Fitness plán pro typ I | 00:03:58 | | |
| 82 | Poděkování | 00:03:11 | | |